Loading...
Website because of its functionality cannot be opened in Internet Explorer
You are automatically redirected to the browser Microsoft Edge.
Internet Explorer cannot load the requested Web page properly due to technical shortcomings.
We recommend browsing the Web in browsers such as:
Google Chrome, Brave, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari, and Opera.
 

ScanShop mijenja način kupnje u trgovinama

13.11.2021.

U samoj trgovini kupac skeniranjem proizvoda preko mobitela doznaje o njemu sve informacije. Od EU fonda za regionalni razvoj tvrtka ITalk dobila financijsku podršku za razvoj aplikacije koju će dati na testiranje u trgovačke lance.

Premda je online kupnja zbog komfora, praktičnosti i sigurnosti, naročito unazad godinu i pol, i kod nas uzela maha (prema novom istraživanju udruge eCommerce Hrvatska, godinu nakon početka epidemije više od trećine, tj. 38% Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, a 22% čak i više puta tjedno), obilazak fizičke trgovine, sa svim što ona nosi, i dalje je dominantan obrazac potrošačkog ponašanja.

Tim je u sastavu Nino Črljenec, Luka Buljan i Matija Stepanić, svi smo diplomanti FER-a i kreirali smo aplikaciju ScanShop, kojoj je zadatak omogućiti jednostavnije i bolje iskustvo kupovine.

Više vremena za odabir

ScanShop u samoj trgovini skeniranjem artikala preko mobitela omogućuje više vremena za odabir proizvoda pa bi i gnjavaža zbog nemogućnosti pronalaska baš onog pravog trebala biti manja, a kupcu iskustvo ugodnije, pozitivnije.

Aplikacija u osnovi služi kao asistent u kupnji i čini cijeli proces jednostavnijim, od odluke o proizvodu do izbjegavanja čekanja u redu na blagajni. Cilj je kupcu prikazati sve njemu važne informacije na lijep i pristupačan način. Minimalno su to informacije koje se nalazi na poleđini samog proizvoda, uz mogućnost isticanja njegovih prednosti i dodatnih multimedijalnih sadržaja za svaki proizvod.

Informacije će biti dostupne i prije nego imamo proizvod u ruci, lista za kupovinu može se napraviti i doma, prije odlaska u trgovinu. Omogućava se i personalizirani sadržaj na temelju te liste i prethodnih kupovina te daje i podatke o akcijama.

Ideja o appu potekla je iz frustracije oko korištenja automatskih blagajni u dućanu. “Svi smo se složili da to može bolje”. Aplikaciju intenzivno razvijajamo više od dvije godine, razrada ideje, tehnološkog okvira i traženja financija za projekt je počela prije četiri.

Prvu veću financijsku injekciju primili su od EU fonda za regionalni razvoj, koji kroz program konkurentnost i kohezija 2014-2020 za male i srednje poduzetnike sufinancira 85% projekta, inače vrijednog 1.600.171 kunu.

Podršku smo iskoristili za intenzivan razvoj aplikacije i sustava koji radi u pozadini te poboljšanje dizajna i korisničkog iskustva kod korištenja. Zadovoljni smo sa stupnjem razvoja koji smo uspjeli ostvariti u sklopu EU projekta i sad smo u potpunosti usmjereni na nove izvore financiranja za drugu fazu razvoja. Vjerujem da ćemo ih privući.

ScanShop će istovremeno biti dostupan za skidanje i na iOS i Android uređajima. Budući da je riječ o softverskom proizvodu koji se tiče korisničkog iskustva, u potpunosti ga mijenja i podiže na novu razinu, nužno ga je iskušati u praksi.

S nekoliko trgovačkih lanaca već duže smo u razgovorima oko mogućnosti korištenja aplikacije u njihovim trgovinama, međutim moramo prije riješiti određene tehničke zahtjeve.

Inozemni proboj

U Hrvatskoj trenutačno nema sličnih aplikacija, u EU ih je nekoliko koje razvijaju slične funkcionalnosti i u ponečem su i naprednije.

Nijedna još nije u širokoj primjeni. Posebnost naše aplikacije je da je okrenuta korisniku i naša vizija je da se može koristiti u svim trgovinama raznih namjena.

Plan je da se aplikacija koristi globalno s naglaskom na EU tržište u početku. Predvidjeli smo mogućnost prilagodbe na druge jezike, proces prilagodbe za strana tržišta bit će brz i jednostavan.